20.12.2010

Posted: decembrie 20, 2010 in Amintiri, Normalitati
Etichete:, , , , ,

Fragmente… nimic! [Like Diary]

Ora 2:10. Am ajuns de cateva (20 minute) de la scoala. Ce-am facut? Am „chiulit” de la romana . [Nu e chiul propriu-zis tinand cont ca profu` ne-a zis : Plecati!.. in fine.. la 1:20 + cred ca am luat autobuzul.. dupa chinuitele rugaminti catre Petrus sa mearga o statie cu mine. [ Na!Esti vedeta!!:))]
Asa.. am luat 5-u` de la Concordia si dai spre casa.
La bariera au urcat MUUULTI oameni,printre care si Madalina,o cunostinta…
Cand sa coboram,m-a intrebat dacaa.. :-?? Am ora fixa de ajuns acasa.. NO WAY!!:)) si am hoinarit prin Pistruiatu`. :)

Acasa. :| Fratemiu ma tot bate la cap sa deschid iar NFSu`. Asa si? :| O sa-l deschid in pana mea.. asteapta! Oricum eu ma joc,nu tu! :))

I’ll edit later.

Comentarii
  1. Raza De Soare spune:

    ti-ai facut de cap…ai frate mai mic??? cred ca da din moment ce faci ce vrei…the bossy sister:))

Lasă un comentariu